Bodycam game

Ultra-realistische multiplayer FPS-game Bodycam

Luca en Leo, twee gepassioneerde Franse ontwikkelaars van 17 en 20 jaar, hebben de game Bodycam gecreëerd, een ultra-realistische multiplayer FPS-game die gebruik maakt van de nieuwste functies van Unreal Engine 5.

Door de grenzen van fotorealisme te verleggen, streven ze ernaar een intense, meeslepende en teamgerichte ervaring te bieden die zich onderscheidt binnen het genre. Hun toewijding aan excellentie en innovatie is duidelijk in elk aspect van de game.

Helaas komt de game (nog!) niet uit op andere platformen zoals PlayStation en Xbox. Voor nu, alleen nog op de PC via Steam.

Community

De ontwikkelaars geloven in de kracht van gemeenschapsparticipatie. Door deel te nemen aan de “Early Acces”, kunnen spelers direct invloed uitoefenen op de ontwikkeling van Bodycam. De feedback zal essentieel zijn voor het verfijnen en verbeteren van de game, waardoor deze steeds meeslepender en spannender wordt.

Luca en Leo garanderen dat suggesties en feedback worden meegenomen in het ontwikkelingsproces. Daarom zal hun roadmap evolueren en zullen “gemeenschapsverzoeken” direct worden toegevoegd!

Betrokkenheid en samenwerking

Luca en Leo willen een sterke, actieve gemeenschap opbouwen rond Bodycam. Betrokkenheid en dagelijkse interacties zullen helpen de game af te stemmen op de verwachtingen en voorkeuren van de gamers.

Wat is de huidige staat van de vroegtijdige toegangsversie?

  • Gameplay: Meeslepende, realistische (maar geen simulatie), en intense FPS gericht op teamplay.
  • Graphics: Next-gen technologieën met fotorealistische visuals dankzij Megascans van Quixel Bridge.
  • Spelmodi: Deathmatch (tot 10 spelers), Team Deathmatch (5 tegen 5), en competitieve Body Bomb-modus (5 tegen 5), met meer modi die na release zullen volgen.
  • Wapens: Shotguns, machinepistolen, aanvalsgeweren, flashbangs en granaten, met extra wapens die na release gepland zijn.
  • Maps: Gevarieerde omgevingen, waaronder urbex-gebouwen, schietbanen, airsoft-velden en bossen, allemaal ontworpen om teamplay en strategische diversiteit te bevorderen.

Deel dit artikel

Ook interessant